//Little Sweet Candy
si dia
Thursday 15 December 2011 | 07:30 | 0 ♥ Sweet Candy
asalamualaikum and good night everyone :)anda-2 sekalian sihat tak , harap-2 sihat lahh ken . klau yg sakit tuh cepat-2 lahh berubat supaya tidak mudarat sakit yee :')okayy bebalik kepda tajuk kita ada si dia <3                
nmpak ken gmbar sape tuhh ??sape yg tak nmpak baik pergi jmpe doktor sana ! hikhik .okayy nama dia adalah WAN FARRIQ HASLAM BIN WAN AZAM . dia adalah buah jantung kita sekarangg <3 . dia telah merambat hati aku dgan sifat yee yg hormat org tua , pndai jaga perasan aku . pndai segala bagai lahhh . hahahaa , dia telah meragut hati aku pada 10.9.2011 pada waktu yg aku ta ingat . hikhik .aku sayangg dia sngat .aku ta bole hidup tanpa dia di sisi . haha , gediks sekejup . tak salahh ken na gediks . klau kau ta suka aku gediks jgn sibuk-2 baca blog ny !kita org couple da masuk 3 month . selama aku couple nan dia bnyak dugaan yg kita org hadapi , dgan gaduhh psl hal kecik lahh apalahh smpai 2 kali  kita org break  tapi dia still dia still sabar dgan pragai aku . aku ny kuat jealous tau sbub tuhh aku ta suka dia text nan girl lain . hikhik:') apa lagi na story errkk >? da takde apa lagi na ckp ken , cuma satu jea kita mintak dari anda anda sekalian yg baca blog ny . doa ken kita org bahagia , kekal smpai ke jinjang pelamin :') tuhh jea yg kita mintak dari awk smua . hanya ALLAH sahaja yg mampu membalas budi anda-2 sekalian yg mendoa ken kami :)

♥ Disclaimer ♥


Adele-set Fire To The Rain Vs. 501-headrush Mashup(dj Phat Boy & Dj Yamil)
  
 Hi , my name is Nurul Shafika . I'm fourteen y/o and Johorean people , 100% taken . Married to Wan Farriq , watch out went you step at my blog ! i hates copycats . Thanks for being here :]

♥ Tagboard ♥



♥ Credits To ♥

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by : Aimie Ashleyy